Jak Działamy?

01

ROZMOWA Z KLIENTEM

Początkową fazą każdej pracy jest rozmowa z klientem do którego podchodzimy indywidualnie. Dowiadujemy się czego klient od nas żąda, ewentualnie jakie ma oczekiwania do wykonania usługi.

Po otrzymaniu wskazówek odnośnie stawianych celów co do wykonania, proponujemy swoje sugestie oraz propozycje jakie mogą zostać zmodyfikowane w projekcie, aby był on w pełni funkcjonalny. Po uzgodnieniu szczegółów możemy przedstawić klientowi projekt.

02

PROJEKT

W momencie gdy podchodzimy do realizacji instalacji elektrycznej odnosimy się do projektu wykonawczego instalacji eklektycznej zawartego w dzienniku budowy wykonując instalację zgodnie z nim, bądź delikatnie go modyfikując, aby był bardziej funkcjonalny dla klienta.

Natomiast gdy mowa tu o innych instalacjach teletechnicznych, niskoprądowych odnosząc się do wcześniejszych ustaleń z klientem staramy się przedstawić mu projekt jak również i zakres dziania prac wraz z poniesionymi kosztami tej instalacji, dzięki czemu mamy gwarancję satysfakcji inwestora.

03

REALIZACJA

Gdy klient zatwierdzi projekt , przystępujemy do działania. Klient jest traktowany przez nas indywidualnie dlatego też staramy się aby każdy z nich otrzymał od nas pełne doświadczenie i zaangażowanie przy tym co robimy. Każda praca wykonywana przez nas jest:

– EFEKTYWNA
– DOKŁADNA
– KOMPLEKSOWA
– ESTETYCZNA
– W KRÓTKIM CZASIE

04

OBSŁUGA

Po wykonanym montażu i przetestowaniu przez nas instalacji, nadszedł czas aby klient zaczął używać systemu/instalacji.

Ale jak ??? Nie, nie ma strachu, żaden z naszych klientów nie zostanie zostawiony sam na sam z systemem/instalacją bez uprzedniego przeszkolenia.

W chwili gdy wszytko działa poprawnie, przystępujemy do pokazania wszystkiego jak funkcjonuje oraz szkolimy osoby do tego wyznaczone. Jeśli ewentualnie jakieś funkcje są dla użytkownika niezrozumiałe, korygujemy je lub ustawiamy inaczej tak aby  nasz klient był usatysfakcjonowany.

05

WSPARCIE / SERWIS

Coś nie działa tak jak trzeba, są awarie, coś mruga, coś piszczy itp. a my to montowaliśmy?- Skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci najszybciej usunąć usterkę jak to tylko będzie możliwe.

W inwestycjach, które wykonywała nasza firma w ktorych wystąpił jakiś problem, zarówno w okresie gwarancji jak i poza nią, staramy się, aby serwis przeprowadzony był w jak najkrótszym możliwym czasie.